دوربین مداربسته صنعتی یا باکس  (BOX cctv)

دوربین مداربسته صنعتی

دوربین مداربسته تبریز

دوربین مداربسته صنعتی يا باکس

دوربین مداربسته صنعتی يا دوربين مداربسته باکس (Box) معمولا مستطيلي شکل از جنس فلز يا پلاستيک هستند. مهمترين ویژگی آنها امکان نصب لنز خارجي براي تهيه تصاوير با زاويه و عمق ديد متفاوت مي باشد لذا معمولا در کابردهاي تخصصي از دوربین مداربسته باکس یا صنعتی استفاده مي شود. ولي عمومي ترين کاربرد اين دوربين ها براي زمانهايي است که نياز به گرفتن تصوير در زاويه خيلي بسته باشد.

دوربین مداربسته صنعتی به طور عمومي فاقد ديد در شب IR هستند. اما اين دوربين هاي تصوير خيلي مناسبتري از محيط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آنها را در محيطهاي کم نور بسيار مناسب مي کند.

مزیت دوربین مداربسته صنعتی یا باکس

دوربین مداربسته باکس یا صنعتی مي توانند مجهز به لنزهاي متفاوتي باشند و اين بزرگترين مزيت انهاست. به ويژه زماني که شما به لنزي غير متعارف نياز داريد استفاده از دوربين مداربسته باکس به شدت توصيه مي گردد. با توجه به بازه بزرگ لنزها و امکان انتخاب لنز اين دوربين ها از بين انواع لنزها اين دوربين ها بيشترين انعطاف پذيري را از نظر زاويه ديد خواهند داشت. به صورت کلي در صورت نياز به داشتن دوربيني با زاويه ديد کمتر از 25 درجه استفاده از دوربين هاي باکس بهترين گزينه خواهد بود.

همانطور که گفته شد دوربین مداربسته صنعتی از لنز هاي بيروني استفاده مي کنند. انتخاب اين لنز ها بايد با توجه به خصوصيت هاي متفاوتي انجام شود اما دو خصوصيت از آنها اهميت بيشتري دارند:

نوع پايه لنز: پايه لنز دوربین مداربسته صنعتی معمولا يکي از دو مدل C و CS است. در زمان انتخاب لنز حتما به نوع پايه لنز دوربين توجه کنيد.

ميزان رزولوشن قابل پشتيباني: ميزان روزولشن قابل پشتيباني لنزها با توجه به اعوجاج سطح آنها مشخص مي شود. براي دوربين هاي مگا پيکسل معمولا از لنزهاي مگا پيکسل مناسب اين دوربين ها استفاده مي شود که از نظر کيفيت و قيمت با لنزهاي دوربين هاي آنالوگ متفاوت هستند.


مرکز تخصصی دوربین مداربسته تبریز

فروش، نصب و پشتیبانی انواع دوربین مداربسته در تبریز